☏ Blog Idol ☎

Apa Korang Rasa Kalau Korang ialah Orang Tengah Yang TAK TAHU APA-APA?

Assalamualaikum semua...Hari ini saya ingin menceritakan tentang topik saya pada hari ini iaitu "apa korang rasa kalau korang ialah orang tengah-tengah yang tak tahu apa apa".Biasalah orang kalau nak depend diri sendiri memang pandai tap kalau nak 'blame'kan diri sendiri bodoh pulak.Mula-mula rasa macam nak sokong orang tu sebab kita rasa diabetul lepastu nanti orang yang satu lagi tu pulak kata yang kita ni asyik menyebelahkan orang tu je sampai tak nak kawan lepas tu silap-silap hari bulan terus tak nak kawan.Kita buat apa yang kita rasa betul je bukanya sebab orang tu kawan baik kite ke atau orang tu hasut kite ke kan?Mesti korang semua nak tahu cerita di sebaliknya bukan kan kan kan...?Sebenarnya tadi ada lah sikit persiapan yang cikgu-cikgu buat untuk hari kantin sk 1 taman selayang besok,pastu kawan aku yang sorang balik-balik kelas je terus jumpe aku pastu cite yang die tengah marah dengan kawan die tu.Ya ALLAH apalah nasibku.Nasib "APA KORANG RASA KALAU KORANG IALAH ORANG TENGAH-TENGAH YANG BLUR-BLUR KATAK JE!"

2 comments:

dayana jojo said...

hehehe..terasa..~~"

Amera Qistina said...

haha...didi chillax ar