☏ Blog Idol ☎

KELUARGA SAYA....




Assalamualaikum kawan-kawan semua.Saya pasti bahawa kawan-kawan masih tertanya tanya tentang tentang biodata saya{kecuali kepada rakan-rakan taulan saya}.Nama penuh saya ialah Nur Farrah Qistina binti Mazlan bin Haji Khamis@Kamis bin Haji Yusof sampai di situ sahajalah yang saya tahu tentang atuk & moyang saya.Kini umur say telah meningkat kepada 12 tahun dan masih single tapi ramai orang cakap yang saya dan kawan saya seorang lagi sesuai tapi apakan daya si dia sememangnya bukanya "taste" saya.kawan kawan semua nak tahu tak kenapa orang lelaki tak suka dengan saya?Sebenarnya saya ini seorang yang mempunyai 2 sifat dalam satu masa iaitu sifat perempuan dan lelaki.Kadang-kadang tu ada orang rasapelik kalau nak bergaul dengan saya.Tetapi masih ada lagi manusia yang boleh paham perangai saya di muka bumi ini iaitu rakan baik saya,Didi Dayana binti Ishak.Bagi siapa yang bersekolah di SK 1 TAMAN SELAYANG nama ini tidak asing lagi kerana dialah budak yang paling pandai.

Sekarang saya ingin memperkenalkan pula "family"saya.Ibu saya ialah orang yang duduk di belakang saya,namanya Noorsiyati bintiOthman.Abang saya pula ialah 1)yang memakai baju berwarna biru,Normaan Shafiq  2)yang memakai baju berwarna putih,Normann Syukran.yang memakai baju berwarna merah itu pula ialah adik saya iaitu, Norman Syazwan.Ayah saya pula sedang mengambil gambar namanya,Mazlan bin Khamis.

Sekian sajalah biodata saya pada kali ini jika ingin tahu cerita lebih lanjut tunggu saja....BYEEEEE....

4 comments:

dayana jojo said...

haha..yup!aq sorang je yang faham kau..

farrah qistina said...

:)

farrah qistina said...

dan najwa!

dayana jojo said...

haha..btol tu!