☏ Blog Idol ☎

5A in my hands...

korang semua.
Sorrylah aku ingkar janji aku sikit sebab happy sangat and mood aku pun ok nak menulis harini.Yelah orang baru dapat 5A.Cehcehceh belagak pulak aku ni tapi don't worry aku tak sombong k.Sape tak happy kan dapat 5A.Tak kisahlah dah 2 kalipun dapat 5A asalkan dapat membanggakan diri kita,guru-guru kita dan mak bapak kita pun dah cukup.Kalau dapat keputusan 5A waktu UPSR mesti lagi bestkan!Apatah lagi kalau keputusan tu semuanya cemerlang(90% dan ke atas).Kalau siapa yang ingin tahu markah aku bolehlah rujuk di bawah ye..
  • PEMAHAMAN:90%
  • PENULISAN:93%
  • ENGLISH:88%
  • MATHEMATICS:95%
  • SCIENCE:90%
Tujelah yang aku boleh kongsi dengan korang harini.Lagi satu aku nak cakap yang aku agak risau jugak ni sebab aku dengan didi(bff aku) tengah beat sesama sendiri sekarang.Perbezaan markah diantara aku ngan didi cuma 4 je setakat markah penulisan,pemahaman,english dan matematik jelah sebab markah penulisan didi belum dapat lagi.Oklah sebelum aku menutup tirai aku berdoa supaya markah peperiksaan korang baik ye.H@PPY GO LU^CKY...

No comments: