☏ Blog Idol ☎

Hadiah yang dinanti-nantikan..hmmmmmmmmmmm

Assalaualaikum semua.Sedih-sedih.Nak tahu sebab apa tak?Sebabnya ialah ialah pemahaman aq...kurang daripada 86%..UEKKKKKK....Dahlah markah turun tak dapat hadiah pulak tu.Hmmm sedih walaupun ini hanya peperiksaan percubaan tapi awal-awal dah dapat hadiah.Hadiah dia bukanlah mewah sangat pun botol air jerk.Tapi aq nak botol air yang lagi besar yang macam mamaden nak hadiah kan tu sebab botol air yang lama tu kecik sangat.Tapi takpelah kalau kita berusaha bersungguh-sungguh mesti apa yang kita nak boleh dapat kan takpelah serahkan kepada tuhan jelah*dalam sedih-sedih ni skema jugakkan ayat aq hehe.EEEEEE Stress betullah semenjak periksa percubaan ni hmm apa-apa pun hahapy go luckyyy uekkkkkkkkkk....

No comments: