☏ Blog Idol ☎

Rasa Pelik Pulak Bila Murid 6 Cekal Bertambah..

  • Assalamualaikum semua .Apa khabar.Selamat datang ke blog yang saya sendiri taka tahu macam mana nak tukar lagi.Okeylah mari kembali ke topik asal iaitu'Rasa Pelik Pulak Bila Murid 6 Cekal Bertambah'.Mula-mula 35 orang pastu bertambah kepada 40 orang.Macam mana cikgu tak tension,dahlah 35 orang tu cikgu pun dah macam hantu apatah lagi bila tambah lagi 5 orang lelaki pulak tuh.Hishh pening pening!Kalau akulah jadi cikgu foziah dan masih lagi tak pakai tudung maybe rambut aku dah jadi macam pontianak harun sundal dah terlebih larut malam.Moga-moga yang 5 orang tu biasa-biasakanlah diri dalam kelas 6 cekal dan janganlah jadi gila macam budak 6 cekal jugak.

4 comments:

dayana jojo said...

dorang lagi gila dr bdak kls kite.. -,-"

Amera Qistina said...

yep betol tu didi

dayana jojo said...

eh!sebok lorh..

Nur Farrah Qistina Mazlan said...

:P