☏ Blog Idol ☎

Susahnya periksa.Berserabut Kepala Akulah!!

Assalamualaikum semua.Sebenarnya takdelah berserabut sangat kepala pun.Huhh!Tadi nasib baik sempat siapkan penulisan.Tkdelah susah sangat pun penulisan tu cuma bahagian c die je.Mane tak susah ..die bagi pantun pulak tu.Tapi nasib baik sempat buat itupun terlebih satu minit.HEHE..Susah boh dahlah kena bagi lima nasib baik ada yang betul-brtul buat dan bukanya semua hentam.Adalah satu rangkap patun tu die bagi ayat kunjung-mengunjung amalan budaya kot aku hentam je.Nak tahu aku buat apetak?Aku buat mengekalkan adat dan budaya.Hahahaha.Aku rasa macam pelik pun ada macam ok pun ade.Tapi entahlah tunggu jelah keputusan keluar nanti.Hissh apalah aku ni suruh orang jangan stress aku pulak yang stress.Okeylah takyah banyak cerita dah just be Happy Go Lucky..BYEEEE..!!

No comments: