☏ Blog Idol ☎

Tension Gila.....

.
Hisshh baru je FQ nak restkan kepala hotak ni dah berserabut balik.Heyh peliklah manusia zaman sekarang ni ,sepatutnya lelaki akan suka pada seorang perempuan yang sopan-santun dan lemah lembut dan yang reti layan lelaki.TETAPI ..............FQ tak tahulah kalau dunia ni dah terbalik.Ni ada pulak lagi seorang yang minta couple kat FQ tak tahulah kenapa.Nak kat dia tu sewel tak jugak nak kata dia tu baik sangat pon tak jugak.HMMMM..FQ ada tanya kawan FQ kenapa masih ada orang yang suka FQ walaupun FQ ni spesies perempuan yang jarang dijumpai?Kawan FQ kata perangai FQ ni unik sebab tu lelaki sekarang ni dia suka pada orang yang perangai macam FQ.Huh unik lah sangat perangai FQ ni.FQ kata tak ada yang uniknya perangai FQ ni .Dia cakap itu kata kau kata orang lelaki...FQ sekarang cuma ada perasaan risau takut-takut nanti bila FQ tetap tak terima dia nanti dia akan cari jalan yang akan menyusahkan FQ.Harap-harap kawan FQ yang sorang ni boleh tolong selesaikan masalah FQ.Kawan-kawan semua tolonglah doakan supaya semuanya berjalan dengan lancar.Amin.......

No comments: