☏ Blog Idol ☎

Know My Self Even Deep

Assalamualaikum , guys. Sebenarnya FQ tengah boring and do not know what to write.So,tiba-tiba je FQ terpikir untuk buat satu entry kepada sesiapa yang ingin tahu diri FQ yang sebenarnya dengan lebih mendalam.Nak buat karangan ke nak buat biasa-biasa je ekk?Hmm biasanya orang kalau tulis pasal diri dia tulis biasa-biasa jerk so kalini FQ buat kelainan dengan menulis tentang diri FQ dalam karangan.


Hai guys!Ini saya Nur Farrah Qistina Mazlan.I am 12 years old(still young).Saya ni seorang yang nak kata cool tu takdalah cool sangat cuma sometimes jelah.Saya orang yang agak serious dan tak ramai yang nak kawan dengan saya disebabkan saya seorang yang tak boleh diajak bergurau kecuali pada masa-masa yang tertentu.Banyak jugaklah gelaran saya di sekolah kalau nak tahu >> Tekan Sini <<.Saya seorang yang sukar didekati oleh lelaki nak semua orang yang mintak couple dengan saya memang bye bye lah jawabnya.I am single and unavailable.Kalau ada sesiapa yang pikir nak pikat saya lebih baik lupakan kerana mencegah lebih baik daripada mengubati.Karang nanti jadi macam kawan saya yang sorang ni dia agak frass sebab saya tak terima untuk bercouple ngan dia.Oklah sampai sini je saya boleh cerita takleh bagi tahu lebih-lebih.Bye...

No comments: