☏ Blog Idol ☎

My New Life In New School

Hye,guys.Hurmm lama jugakkan farrah tak share cerita.Sorry ok... Farrah sekarang duduk dekat asrama so dah tak ada masa nak menulis lagi.Ok since dah lama tak ada story mory dari farrahkan... So farrah nak share cerita baru tentang farrah sekarang.Sekarang farrah bersekolah di Sekolah Menengah Sains Tengku Abdullah Raub atau lebih dikenali sebagai SEMESTA.Dulu farrah bersekolah di SMK Selayang Bharu selama lima bulan tetapi entah tiba-tiba 7.5.2013 haritu farrah dapat surat yang mengatakan farrah dapat tawaran untuk ke SBP.
Seriously,I'm not expect I will get this chance.Nak tau sebab apa?Sebabnya ialah farrah ni tak ada sijil pun yang boleh menyatakan yang farrah layak untuk ke SBP.Satu-satunya sijil yang farrah bergantung ialah Sijil 5A UPSR.Farrah takde sijil sukan,sijil jawatan kalaupun ada sijil farrah wakil sekolah tapi x pernah menang pon.Cediy3.Tapi dah rezekikan nak buat macam mana.
Ada satu perkara yang buat farrah sedih sekarang ni.Farrah rindu sangat-sangat kat sekolah lama farrah.Farrah rindu dekat kawan,cikgu dekat sana.Kadang-kadang terbitlah jugak rasa menyesal farrah pindah sekolah tapi demi nak tunaikan impian mak dan ayah farrah,farrah lakukan jugak.Susah sangat nak lupakan kenangan di sekolah lama.Mak dengan ayah farrah selalu tanye apa yang special sangat pasal sekolah tu,sekolah biasa je [un.Itulah yang mak dan ayah farrah tak rasa.Kami dah macam adik-beradik selalu gaduh tapi boleh lihat kitaorang saling sayang-menyayangi dan membantu.Walaupun bila ditanya kitaorang akan cakap MANA ADA,tapi soal hati tiada siapa yang tahukan?
Oklah sampai dekat sini je farrah boleh kongsi cerita baru farrah.Tapi apa yang penting sekarang farrah dah bahagia di sekolah baru.Bye guys see you soon!

2 comments:

Muhammad Faiz Mohamed Saaid said...

hehehe, selamat duduk sekolah baru farah

Farrah Qistina said...

@Muhammad Faiz Mohamed Saaid
huhuhu....trimas ^_^